میری بیوی نے ہی تین شادیاں کروائیں۔۔۔تین ایسے مرد جنہوں نے 3یا4شادیاں کیں اورایک ساتھ خوش ہیں


شادی کرنے کاشوق توہرکسی کوہوتاہے اوراگرمذہبی اعتبار سے دیکھاجائے تویہ جائز بھی ہے کہ ایک مرد چارشادیاں کرسکتاہے لیکن اس صورت میں کہ جب ساری بیگمات کوبرابری ومساوات کے ساتھ رکھ سکے ۔ایسے ہی کچھ مردوں کی کہانی ہم آپ کوبتانےجارہے ہیں جن کی ایک نہیں دونہیں بلکہ تین اورچاربیگمات ہیں لیکن سب ایک ہی گھرمیں بخوشی رہتے ہیں۔

(عدنان)یہ سیالکوٹ کے رہائشی عدنان کی کہانی ہےجنہوں نے 22سال کی عمرمیں 3شادیاں کرلیں ۔اوران تینوں بیویوں سے ایک ایک اولاد بھی ہے ۔یہ سب مل جل کررہتے ہیں اوراب ان کی یہ تین بیویاں ان کے لیے مزید ایک اوربیوی کی تلاش میں ہیںجوان کے ساتھ مل کررہے۔ یہ نہ صرف اس معاشرے کے لئے مساوات کا پیغام دے رہے ہیں بلکہ ایک اچھے مرد ہونے کا بھی مکمل ثبوت دے رہے ہیں۔ عدنان کہتے ہیں کہ: ” جب میں نے پہلی شادی کی تو مجھے رزق میں برکت ملی، اس کے بعد میری پہلی بیوی نے دوسری ڈھونڈی، پھر دوسری نے تیسری اور اب یہ سب مل کر چوتھی بیوی کی تلاش میں ہیں۔ میرے رزق میں خودبخود خدا نے برکت کی، میں اپنے حصے کی محنت مکمل کرتا ہوں اور اپنی تینوں بیویوں کے رویے سے بہت متاثر بھی ہوں۔(نوراء)نُوراء ایک 36 سالہ افریقی مرد ہیں جن کی 4 بیویاں اور 13 بچے ہیں اور یہ سب ایک ہی گھر میں مل کر رہتے ہیں اور ان بیویوں کی بھی خواہش ہے کہ وہ مل بانٹ کر اپنے شوہر کی 40 اولادیں پیدا کرنے کی خواہش پوری کریں۔ یہ بیویاں کبھی شوہر کے لئے نہیں لڑتی ہیں، بلکہ ایک دن کے 2 وقت ایک ایک بیوی اور اگلے دن کے 2

وقت اسی طرح ایک ایک بیوی کے ساتھ رہتے ہیں ان کا کھانا پینا سب کچھ ایک ساتھ ہوتا ہے ۔(سفیان)یہ بھی ایک افریقی مرد ہیں سُفیان جن کی 4 بیویاں، 17 بچے اور 12 نواسے نواسیاں، 19 پوتے پوتیاں ہیں اور یہ سب مل کر رہتے ہیں۔ ان کی بیٹیاں جب اپنے بچوں کے ساتھ گھر آتی ہیں تو پڑوسی بھی تنگ آ جاتے ہیں بچوں کے اس قدر شور سے۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


Copyright © 2017 https://pakistanlivenews.com All Rights Reserved
About Us | Privacy Policy | Disclaimer | Contact Us